Податкове право

Земельний податок для власників нежитлових приміщень у житлових будинках

Автор: Сергій Андрощук, адвокат1 хв читання

Архівний матеріал. Опубліковано 27 серпня 2019. Норми права та судова практика викладені станом на цю дату й могли змінитися — перед використанням перевіряйте їх чинність.

Органи державної фіскальної служби, користуючись положенням п. 287.8. ст. 287 ПК України, направляють особам, які мають у власності нежитлові приміщення в житлових будинках, податкові повідомлення-рішення. В цих рішеннях дані органи вимагають від відповідних осіб сплатити земельний податок за відповідний період.

Однак, положення зазначеної вище статті вказує, що при розрахунку земельного податку має братися до уваги в т.ч. прибудинкова територія. Не секрет, що під будинками, які знаходяться на балансі ЖЕК(у) або інших комунальних установ, не оформлена земля. Якщо земля не оформлена і, відповідно, неможливо обрахувати земельний податок із врахуванням прибудинкової території, то виникає питання про законність формування з боку органів фіскальної служби відповідних рішень. Такі податкові повідомлення-рішення є незаконними і підлягають скасуванню.

Відповідна судова практика вже сформована і на захисті інтересів платників податків стоїть в т.ч. Верховний Суд.

Матеріал має інформаційний характер і не є юридичною консультацією. Викладено за законодавством і практикою станом на дату публікації; правове регулювання може змінюватися. Для оцінки конкретної ситуації слід звернутися до адвоката.

Сергій Андрощукадвокат · Excellence Law Firm

Для обговорення конкретної справи — зв'язатися з бюро.

Зв'язатися
← Усі публікації